Silverstone Alta G1M bygger på vertikalen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Finns ju ett chassi som heter ALTA F1 som ser riktigt jädra smutt ut annars.
Ser ut att vara en prima ersättare för de som saknar silverstone fortress ft01/ft02 eller vill uppgradera.

Jupp det är väl en moderniserad FT05 i princip. (*edit* med fläkt/rad monteringsmöjligheter i taket!)
Den har varit på gång länge nu och har väl inte släppts i Europa än tror jag?
Hoppas den dyker upp på sweclockers snart

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Jupp det är väl en moderniserad FT05 i princip.
Den har varit på gång länge nu och har väl inte släppts i Europa än tror jag?
Hoppas den dyker upp på sweclockers snart

Tror det hänger på när/om det tas in av någon svensk aktör.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Tufft, hade helt missat detta, jag brukar annars hålla bra koll på Silverstonenyheter.

Gillar att Silverstone fortfarande kommer med nytt 90-graderssvängt, det är mitt favoritkoncept.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Tufft, hade helt missat detta, jag brukar annars hålla bra koll på Silverstonenyheter.

Gillar att Silverstone fortfarande kommer med nytt 90-graderssvängt, det är mitt favoritkoncept.

Ja eller hur. För min del ser ALTA F1 riktigt smutt ut. Inväntar bara video recension/bygg logg.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Citat:

... fläkt ur serien Air Penetrator i botten

“It’s got electrolytes”

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.